Rumah oleh Erby - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Wednesday, August 16, 2017

Rumah oleh Erby

Assalamualaikum..
Hye semua..

Novel seram yang ohsem..
Bukunya nipis sahaja..
Hanya baca dalam dua jam macam itu..
Itupun sebab sambil buat fisio kan..

Kisah yang dibawa adalah mengenai sebuah rumah..
Rumah yang dijaga elok tapi tiada yang duduk..
Memang aneh dan pelik..
Yang datang menjual juga agak pelik..
Harga yang diberikan sangat murah sehingga tak munasabah..

Apakah rahsia rumah itu?
Kenapa rumah yang dijaga elok tidak berpenghuni?
Pusara siapakah yang ada dalam bilik utama rumah itu?
Memang misteri habislah..

Sha baca dan selesai pada 15.08.2017


5 comments:

  1. takut pula nak baca buku ni, seram habis rasanya

    ReplyDelete
  2. seram akak dibuatnya ni belum baca bukunya lagi

    ReplyDelete
  3. 2 jam jer..best kan kalau dapat baca tanpa gangguan cepat jer habis

    ReplyDelete
  4. Baca Tu je dh naik bulu Roma uii

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..