Fruit, Flower & Food Fiesta 2017 #famafest di RTC Gopeng - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Tuesday, August 29, 2017

Fruit, Flower & Food Fiesta 2017 #famafest di RTC Gopeng

Assalamualaikum..
Hye semua.. 

Sabtu (26.08.2017) Sha jenjalan makan kenduri..
Dalam perjalnan balik, singgah sekejap di RTC, Gopeng..
Ada Fruit, Flower & Food Fiesta 2017..
Memang meriah habis..
Macam-macam ada..
Memang rambang mata dan bakal kering poket dibuatnya kalau tak kental jiwa..
Dengan bermacam jenis anak pokok buah, bunga dan sayur-sayuran..
Beraneka jenis buah-buahan..
Makanan pula, usah cakaplah..
Mujur Sha dah kenyang, kalau tak.. Tak tahulah..
Produk IKS pun banyak..
Pendek kata bermacam jenis sampai lenguh kaki berjalan..
Tapi dah tamat dah #famafest ini..
Tarikh #famafest ini 24-27 Ogos 2017.






 
Besar sangat cilinya..


 
Ini namanya Udang simpul.. Seketul RM2








 
Produk Nenas dari Johor..


 
Segala macam jenis anak pokok..

 
Pokok Kurma..
Siap ada amaran..


 
Hasil laut Jamilah pun ada..

Dhab



 
Produk IKS..
Macam-macam ada..


10 comments:

  1. Apa khabar sha. amboi hitam nya kelapa bakar tu

    macam mana agaknya rasanya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itulah.. Sha amik gambar je.. hehehe tak beli pun.. Curious juga tentang rasanya..

      Delete
  2. Kalau nampak buah kurma tu mesti nak sentuh.
    Degil betul.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tulah WP.. Sampai orang tu terpaksa letak signage macam tu..

      Delete
  3. Udang simpul tu nampak menarik. Ana kalau ke utara mesti singgah RTC ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la Ana.. Kalau ikut nafsu memang nak beli.. Mujurlah dah kenyang.. hehehe

      Delete
  4. uuish nanas tu menggoda.. tadi beli nanas potong masam.. huurm..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la.. Memang geram je nengok nya.. Mujurlah tak boleh makan kalau tak memang borong.. hehehe

      Delete
  5. Waaa bestnya.... udang simpul tu kan menarik betul.laa..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu sis.. udang tu memang sangat menarik dan menggoda..

      Delete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..