Friday, December 29, 2017

Beli Alat Tulis di Kedai ECO

Assalamualaikum..
Hye semua.. 

Sha beli alat tulis Amani di kedai ECO (RM2.12) je.. Buat masa ini, Amani belum pandai lagi menjaga alat tis.. Makanya beli sahaja di kedai ECO.. Kalau hilang takdelah frust sangat.. Mulanya nak beli bundle je dekat Mydin.. Tapi tak terjumpa pun Mydinnya.. Jadinya ECO jelah dulu.. Tak adalah beli banyak pun.. Beli untuk dua, tiga bulan je.. Nanti kalau banyak pun tak boleh juga..
Minggu ini pula dah nak kena settlekan yuran sekolah agama dan sekolah pagi.. Lambat pula kali ini..

Sha cuma beli pensil (12pcs) 5 kotak, pensil warna 2, pensil case 2, gam 3pcs.. Pemadam, pembaris, pengasah pensil dan gunting masih ada.. Kita bagi habis dulu baru beli lagi.. Sha dah kira budget siap-siap.. Kalau 5 barang RM10.60 jadi kita ambil 10 barang baru RM21.20 je.. Setiap kali nak ke ECO memang Sha akan budget siap-siap 5 barang sekali beli..

15 comments:

  1. Senang bli byk2 mcm ni.. Sbb mmg akan hilang samada kwn amik ataupun tercicir.. Murah xde la ralat sgt kn

    ReplyDelete
  2. walaupun rm2.12 tapi kualiti not bad kira ok lah kan

    ReplyDelete
  3. e'in pun banyak beli barang kat ECO.. hihi

    ReplyDelete
  4. kedai rm2 pon ok kan sis. kualiti lebih kurg je.. sy pon skg cari kat situ je..

    ReplyDelete
  5. semenjak habis sekolah..lama dah tak beli barang2 sekolah ni..huhu..

    ReplyDelete
  6. Untuk anak2 naik sekolah ni, banyak belanja diperlukan.

    ReplyDelete
  7. Teringat zaman sekolah dulu bila nak tgk akak tulis beli alat tulis. cepatnya masa berlalu. huhu.

    ReplyDelete
  8. ok x color peencil tu..mudah patah ke x ye n color dia terang x

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »