Novel Hut, Ipoh - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Saturday, June 23, 2018

Novel Hut, Ipoh

Assalamualaikum..
Hye semua.. 

Yeah!! Singgah Novel Hut.. Saja je sebenarnya, dah lama tak pergi.. Dulu dekat dalam Ipoh Perade, sekarang dah pindah.. Tak jauh dari Ipoh Parade dan letaknya di tepi jalan.. Masuk cuma nak survey dan tengok-tengok je tapi terjumpa pula buku yang memang lama dah dok cari.. Maka berlakulah proses jual dan beli.. Rugi pula kalau tak beli..Harga sangat-sangat berbaloi dan buku tu edisi awal..  Tapi memang bestlah.. Banyak giler buku, cuma tak sempat nak snap banyak gambar.. Sebab nak cepat.. Lain kalilah singgah.. Conform akan singgah lagi.. 

Tepi jalan.. 

Alamat : 87, Jalan Sultan Abdul Jalil, 30000 Ipoh, Negeri Perak
Waktu operasi : Isnin - Ahad (10.00am - 8.00pm)

Koleksi buku preloved dan baru Novel Malay.. (sorry gambar gegar pula..)

Tangkapan di Novel Hut.. Buku ini ada sambungannya.. Tajuk Usu Lijah.. Terbitan Karangkraf.. 

Angkara Saka (preloved) 
Usu Lijah (buku baru)
Barulah boleh membaca..

12 comments:

  1. ohh pindah ke.. kalau dulu dlm IP. selalu juga masuk masa duduk Ipoh. jln sikit sblm sek convent kan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak pasti pula ada sekolah ke tak.. Tapi memang tepi jalan je..

      Delete
  2. Assalamualaikum dan selamat pagi sabtu ibu ucapkan. Sambung raya hari cuti ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumusalam.. Yup.. Sambung cuti lagi.. Hehehe..

      Delete
  3. Oh ada kaitan ya dua novel tu. Ish ZA one of my fav author. Kena dapatkan ni. Tak terkejar la kak sha nak beli semua hoho.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha a.. Ada kaitan.. Sambungan gitu.. ZA memang best..

      Delete
  4. pergh menarik nie..

    saya lama tak baca novel..

    banyak masa untuk aktiviti online

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang menarik.. Jom membaca juga.. Hehehe..

      Delete
  5. wah bestnya kalau ada kat sabah

    ReplyDelete
  6. usu lijah tu untuk soalan mana saka pergi ke kaksha?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha a.. Memang sambung terus dari cerita Angkara Saka tu.. Akak tengah baca sekarang nie..

      Delete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..