Pre-Order Novel FIXI - Kiub + One Two Jaga + Entiti - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Saturday, June 23, 2018

Pre-Order Novel FIXI - Kiub + One Two Jaga + Entiti

 Assalamualaikum..
Hye semua..
Pre-order 3 buku terbaru daripada Fixi kini sudah dibuka!

1. KIUB - Syafiq Ghazali (Genre Komedi Saifai)
2. ONE TWO JAGA - Sahidzan Salleh (Genre Jenayah)
3. ENTITI - Syafiq Aizat. (Genre Paranormal Remaja)

Harga biasa adalah RM69.10 untuk ketiga-tiga buku, namun harga pre-order hanyalah RM50 sehingga 1 July (sudah termasuk postage). Pesanan akan dipos kira-kira pada 2 July.

WhatsApp 01123651972 untuk tempahan.. 

6 comments:

  1. Yang tanye sha ritu tak terbeli agik.. aduii..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yang nie sha tak beli pun Lea.. Just share je.. Hehehe..

      Delete
  2. Eh murah jugak hehe sebab sekali postage. Hee tapi nak belinya tu kena korek duit tabung hehe.

    ReplyDelete
  3. wahhh penulis Syafiq Aizat dengan buku baru! macam best je tiga2 nvel fixi tu hehe

    ReplyDelete
  4. bagusnya sekali postage, nak usha jugak lah :D

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..