Penghuni oleh Endie Shazlie - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Wednesday, June 20, 2018

Penghuni oleh Endie Shazlie

Assalamualaikum..
Hye semua.. 

Jom baca buku.. Tak kisah buku apa pun, janji buku.. Membaca ini bagus tau..
Sha baru je habis baca buku ke terbitan Roman ini.. Bertajuk Penghuni oleh Endie Shazlie.. Menarik tau.. Tapi mungkin akan ada sambungan, sebab penamat dia macam tak berapa mengancam pada Sha.. Cerita Adam yang membuat liputan mengenai kejadian paranormal dipanggil adiknya Ilyas ke Melaka.. Bermulalah kisah mereka bersama dua makhluk iaitu dayang dan ma'arid.. Misteri tapi tak berapa seram cuma penuh debaran..

Sha baca pada 10.06.2018 dan selesai pada 12.06.2018..

9 comments:

  1. bab bab seram ni mmg sukar nak baca... hari tu baca suria venom, terus rasa mcm nak stop saja baca ... tapi baca jugaklah sampai habis ... adoi, mmg boleh termimpi2 ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kikiki.. Kadang-kadang, Sha pun mimpi gak lepas baca novel seram..

      Delete
  2. sebelah buku tu ape kak sha? yogurt ke

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha a.. Yogurt Farm Fresh (mangga).. Best, sambil makan sambil layan novel..

      Delete
  3. Assalamualaikum selamat pagi. Mama singgah lawat blog sis shahida. Wah syok layan novel sambil makan yogurt. sel otak bergabung

    ReplyDelete
  4. kalau ending tak best mama pun xnak baca hihi

    ReplyDelete
  5. ma'rid? First time jumpa perkataan ni

    ReplyDelete
  6. kak memang suka baca novel seram eh

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..