Beraya Bersama 2018 - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Monday, June 25, 2018

Beraya Bersama 2018

Assalamualaikum..
Hye semua.. 

Raya masih adakan.. Ziarah menziarahi terus berlaku.. Bukan setakat beraya.. Siap pergi makan kenduri juga.. Bila cuti, ramailah yang ambil kesempatan untuk buat kenduri kahwinkan.. Bila ada jemputan kita pergi saja.. 

Kali ini ke rumah adik di Rasa.. Dah makin dekat dah kami.. Dalam 30 minit je.. Adik Sha masak Nasi Ayam dan puding buah.. Lama juga bersembang walaupun baru je jumpa raya hari itu.. kikiki.. (7 Syawal)
Beraya ke rumah pengasuh anak-anak Sha.. Dihidangkan menu ketupat palas bersama serunding dan lempen bersama sambal.. Mengancam menunya.. (9 Syawal) 

Pergi makan kenduri.. Waalupun cuaca agak mendung dan hujan renyai-renyai, namun bergaya tetap perlu.. Inilah masanya nak melaram.. Kikiki.. (9 Syawal) 

11 comments:

  1. amoi kemain posing gambar last tu..:)

    ReplyDelete
  2. Banyak jalan raya Sha. Rumah pengasuh pun tak ketinggalan

    ReplyDelete
  3. jln2 raya..mkn2 mmg meriah...kl pn cuaca mendung juga..nk2 weekend aritu seharian hujan

    ReplyDelete
  4. Selamat hari raya sha,, raya kan sebulan .. alhamdulillah sana sini, dok update cerita raya ..

    ReplyDelete
  5. alala comelnya yg gmbr last tuuu
    selamat hari raya kak!

    ReplyDelete
  6. Comelnya gambar last tu, cantik jugak kaksha senyum dah macam datin shahida dah :D

    ReplyDelete
  7. comel nyer anak2 dara tu. alhamdulillah...
    aida ni mlm tadi beraya jugak. nak amik brg kat rumah member, diajak nyer beraya sekali.
    makan roti canai. best!

    ReplyDelete
  8. sronoknya raya oiii. slmt hari raya maaf zahir batin

    ReplyDelete
  9. Selamat Hari Raya Aidilfitri Sha, maaf zahir batin...

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..