Hokkaido Baked Cheese Tart : Mini Tart - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Tuesday, June 19, 2018

Hokkaido Baked Cheese Tart : Mini Tart

Assalamualaikum..
Hye semua.. 

Disebabkan Sha terbampak Mini Tart ini, makanya Sha pun terbeli.. Kikiki.. Parah betul.. Pantang nampak makanan.. Kalau yang mini ni macam lagi best nak makan.. Lepas tu boleh campur-campur perasa dia.. Yang bestnya beli 6, percuma 1.. Memang berbaloi-baloi lah kan.. Harga seketul tart ini RM2.36.. 6+1 = RM14.16

Cumanya, sedikit sedih sebab tak dapat beli yang original.. Cepat betul habis yang original.. Agaknya sebab mini kan.. Senang nak makan..

 
3 tart durian
2 tart coklat
2 tart strawberry

8 comments:

  1. lama tk mkn hokaido cheese tart..nanti sha cuba try tokyo secret & pablo..lg ummmpppp tp harga mahal skit la

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum, Selamat hari raya aidil fitri. Ibu mohon maaf atas salah dan silap yang semestinya ada. Kerana kita manusia.

    Sedap kot, tapi mahal harganya

    ReplyDelete
  3. Sedapnyer...jd terliur pulak

    ReplyDelete
  4. hokkaido cheese memang sedap ...

    ReplyDelete
  5. Sedapnya. Lama ana tak beli. Teringin pula tetiba.

    ReplyDelete
  6. ada nampak ni ari tu.
    tapi aida beli yg besar biasa tu aje.
    cheese dan coklat = feveret.
    durian lom pernah beli, sha.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..