Monday, July 6, 2020

Fasa 6 PKPP | Day 27

Assalamualaikum..
Hye semua..

Hari ini sibuk dengan kerja-kerja memeriksa buku di rak.. Jenuh nak siapkan.. Tinggal Rak buku TK dan TA tapi dua ini yang paling banyak bukunya.. Tadi baru dapat buat 54 layer dengan jumlah buku lebih kurang 1035 buah.. Buat pula dalam oeadaan cuaca panas.. Memang mencabar sungguh.. Masih banyak yang menanti.. Begitulah kerja, ada masa sikit dan ada masa banyak..

Tengahari lapar, keluar makan dekat Sungai Behrang.. Mee kari power, pedas dan setimbun.. Jenuh nak menghabiskannya.. Puas hatilah kalau makan kat sini..

Malamnya selesaikan soal selidik dari pihak sekolah untuk cara murid hadir ke sekolah, latar belakang keluarga dan juga set masa untuk uruskan imunisasi Imani.. Malam ini nak kena rehat awal.. Badan penat extra ini.. Take care ye kawan-kawan..

RM4 je semangkuk..

4 comments:

  1. dah penat menyusun buku dapat lak mee kari sedap setimbun memang rasa bahagia kan kak

    ReplyDelete
  2. Kami kalau ikutkan tak berapa suka makan kuah kari kalau dengan nasi. Tapi kalau mee kari kami suka berbanding mee sup. Nak-nak kalau mee kari yang jenis banyak bebola ikan/ fishcake

    ReplyDelete
  3. Sedapp mee kari. Tadi CR pun tapaw Mee kari nk mkan time rehat kul 1 nti.hee

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »