Wednesday, July 29, 2020

Fasa 6 PKPP | Day 50

Assalamualaikum..
Hye semua..

Masih lagi berkerja dengan suasana yang sunyi.. Hehehe.. Makin ramai yang gerak balik kampung?? Masih ada yang berkerja macam Sha? Ke dah cuti.. Sha dengan bos hari ini.. Lama tak pasang radio, hari ini memang buka radio dari mula masuk kerja sampai balik.. hehehe..

Hari ini berlakunya peristiwa sedih.. Hahaha.. Kaca mata encik suami patah bingkainya.. Maka ke kedai lah kita buat yang baru.. Dapat diskaun frontlinear.. Hehehe.. Promosi kedai cermin mata tu.. Lepas tu pemiliknya pun Melayu.. Ini kali kedua kami buat di kedai ini.. Memang puas hatilah layanan dan cermin matanya.. Terbaik..


Rezeki bos belanja hari ini.. Kek coklat yang meletup dan ohsem..

7 comments:

  1. Anak dara wak pun tukar cermin mata semalam
    dah terkangkang bingkainya.

    ReplyDelete
  2. sedapnya kek..untung sha..bos slalu ingat :)

    ReplyDelete
  3. klu kedai tu bg good service..sure kita repeat kan pergi..

    ReplyDelete
  4. dalam berduka tu dapat small rewards hihi

    ReplyDelete
  5. saya pun spek patah macam ni. sedih kemain terpaksa tukar bingkai baru..hahaha

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »