Tuesday, July 14, 2020

Fasa 6 PKPP | Day 35

Assalamualaikum..
Hye semua..

Alhamdulillah.. Hari ini masih sihat dan lebih reda.. Melalui kehidupan dengan sepenuhnya.. Menghargai apa yang ada dan bersyukur..

Yeah!! Casing telefon dah sampai.. Sha beli dekat Shopee.. Murah dan berbaloi.. Bolehlah nak tukar-tukar ikut mood.. hehehe.. Kalau happy kita pakai yang warna merah.. Kalau stress kita pakai warna hitam.. Gituuu.. hehehe..

Sekolah agama pun dah bagi tarikh pembukaan sekolah.. Macam mana nak menyusun, kena tunggu sekolah mula.. Buat masa ini belum nampak masalah lagi.. Harapnya dipermudahkan.. 

Merah - RM2.99
Hitam - RM3.37
Postage RM6


Kenangan 2 tahun lepas..

4 comments:

  1. Semoga dipermudahkan segala urusan mendatang

    ReplyDelete
  2. Ayu pun ada beli casing hp kat shopee..lum sampai lagi.

    ReplyDelete
  3. Semoga dipermudahkan urusan kita semua

    ReplyDelete
  4. Murahnya casing. kami hari tu ingat nk beli kat shoppe, tapi sejenis tak sabar, kami beli je kat kedai area opis ni.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »