Tuesday, July 28, 2020

Dessert | Marigold Jeli Buah

Assalamualaikum..
Hye semua...

Mudah betul terpengaruh dengan iklan 7Eleven di Facebook.. Hehehe.. Gigih tu singgah nak cari.. Tapi dapat beli Jeli Buah je.. Puding dah habis.. Yang bestnya Jeli dari Marigold ini bila ada hirisan buah.. Hirisannya besar juga.. Nak lagi sedap, makan lepas sejukkan dalam peti ais.. Pergh!! Sejuk je dia lalu tekak.. Memang best..

Jeli Buah Pic (RM2.50)

Ada 2 hirisan buah Pic dalam ini..

Jeli Buah Nanas Rambutan (RM2.50)

Ada buah rambutan dan nenas dalam dia..


Sebab iklan inilah Sha beli Jeli diatas.. hehehe

10 comments:

  1. Makan sejuk2 mesti sedap kan :)

    ReplyDelete
  2. Nampak sedap.. x pernah rasa lagi..

    ReplyDelete
  3. wahhh mmgsedap nampaknya..kalau shida pun tpengaruh sama ^_^

    ReplyDelete
  4. Tak pernah rasa lagi yang ni hehe. nanti boleh cuba :)

    ReplyDelete
  5. First time nampak jeli buah jenama Marigold. Tak tahu pula kewujudannya😅.

    ReplyDelete
  6. kak shaaaa........ makanannnnnnnnn

    ReplyDelete
  7. ni packaging baru eh.. selalu beli yang pic ni dengan nenas n rambutan..
    sedapppp n buah sebiji2 dia letak..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »