Wednesday, July 15, 2020

Filem China | Candle in the Tomb: The Wrath of Time (2019)

Assalamualaikum..
Hye semua..

Sha tonton di SINI.. Kalau versi drama pula boleh klik SINI kalau nak tengok.. Ada 21 episod kalau tak silap..

Filem ini ada dalam bentuk drama bersiri tapi macam tak berapa nak best je tengok drama.. Lama.. hehehe.. Sha tengok filem je..

Filem ini pasal pengembaraan mencari makam yang susah dijumpai.. Bukan mudah untuk mencari makam tu.. Halangan demi halangan.. Paling sadis bila antara mereka yang mencari tu punya niat jahat.. Malangnya yang jahat selalu gagal.. hahaha..

Paling best tengah tengok filem ini ada babak pasal lipan menyerang pencari makam ini.. Eh.. Tetiba muncul lipan depan Sha.. Besar okay.. Cuma lupa ambil gambar je.. hehehe.. Panik.. Nice lah filem dia..

Country: China
Release Date: Nov 22, 2019
Duration: 1 hr. 31 min.
Director/Director: Liu Xuandi
Starring/Starring: Li Shengrong / Zheng Dong / Lin Fengye / Fu He Anqi / Meng Zhanyi
Genre/Genre: Action / Fantasy / Adventure / action / fantasy / adventure

1 comment:

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »