Friday, July 10, 2020

Fasa 6 PKPP | Day 31

Assalamualaikum..
Hye semua..

Hari ini misi memcari asam pedas tak berjaya.. hehehe.. Yang dapat Laksa Johor.. Puas hatilah buat sarapan dan lunch.. Brunch gitu.. hehehe.. Lepas makan sambung menyusun atur meja, komputer dan memasang tinted di cermin Perpustakaan.. Norma baru kan.. Tu pun masih ada yang belum selesai.. Buat sikut-sikit, lama-lama siaplah dia.. hehehe..

Hari ini dapat baca komik dan nobel remaja.. Lama tak bersantai membaca.. Sambil-sambil tu ada juga usha pesta buku yang tengah berlangsung dekat Shopee.. Usha je lah.. Budget dah tersasar dari landasan.. hehehe..

Laksa Johor.. RM5.. Puas makan, kuahnya pekat dan padat dengan isi ikan.. Memang puas hati dan tekak..

Memori 11 tahun yang lalu.. Masa ini kena Kursus Induksi di Port Dickson.. Sekarang mana ada dah kursus macam ini.. Best bila dapat berkenalan dengan skim selain skim Sha.. Meriah aktivitinya..

4 comments:

  1. Kursus induksi 2 minggu.. sangat tak sabar nak balik..hhuk

    ReplyDelete
  2. hahaha sama kak. sy da promise x kan pakai duit lebih dari sepatutnya tapi aishh tersasar lagi lol

    ReplyDelete
  3. macam cantik je tempat kak sha kursus dekat PD tu

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »