Saturday, July 11, 2020

Persediaan Menerima Pelajar

Assalamualaikum..
Hye semua..

Lagi beberapa hari je pelajar Ijazah nak lapor diri.. Kami yang bertugas di kaunter dah mula buat persedian barang.. Walaupun ada di bekalakan oleh pejabat namun tak banyak.. Jadinya ambil inisiatif sendiri untuk beli.. Berikut antara yang Sha beli sendiri sebagai persediaan tambahan berhadapan dengan pengunjung Perpustakaan..

Beli sarung tangan 200pcs.. (RM43.75)

Face Shield 2 pcs.. Harga dia dalam RM4 lebih je termasuk postage.. Sha beli kongsi-kongsi dengan kawan pejabat..

Sekotak mask jenis ikat.. RM42 termasuk postage..

Bekas mask (RM3.20).. Senang nak bawa mask ke mana-mana..

4 comments:

  1. sama.. tempat kerja sy pun beli sendiri. Company x provide banyak huhu

    ReplyDelete
  2. semoga dipermudahkan segala urusan :)

    ReplyDelete
  3. bekas mask tu ada tak eh yang comel2 haha

    ReplyDelete
  4. Sha cari kat mane tu mask ikat...

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »