Antologi Cerpen Kampung Siluman Dot Com: Seriau - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Wednesday, August 8, 2018

Antologi Cerpen Kampung Siluman Dot Com: Seriau

Assalamualaikum..
Hye semua..
Novel ini tebal.. Ada 8 penulis dan 30 cerpen pendek dengan 552 muka surat

Sha baca karya Cik Sri Pagi dulu.. Kenapa?? Sebab Sha tertarik dengan kemisterian penulis.. Ternyata karya beliau best.. Antara tajuk cerpen beliau ialah Cindai Laila, Cinta Hati Abah & Diari Seorang Penulis..

Selain Cik Sri Pagi, ada 7 lagi penulis yang terlibat untuk Antologi Seriau ini, mereka ialah Nasa Yusuf, W3, Maira Huda, Iza Iman, Naomi Sakura, Jaka Sulung Malawi dan Tajul Zulkarnain sendiri.. Cerpen yang paling banyak datangnya dari Tajul Zulkarnain.. Tajul ini memang tak dinafikan penulis yang berbakat.. Thriller boleh, seram boleh.. Untuk antologi seriau ini ada cerpen yang berjaya buat Sha terbayang-bayang dan teringat-ingat.. Baca pula di waktu malam memang berjaya mengganggu perasaan lah kan..

Ada juga beberapa cerpen yang dah pernah tersiar di Facebook namun tetap memberi keseronokkan pada Sha sebagai pembaca.. Gabungan yang menggagumkan..

Sha baca pada 06.08.2018 dan selesai pada 07.08.2018.. Dua hari je..

https://www.facebook.com/urwatul.wusqo.56

12 comments:

  1. genre seram ke semua cerpen dalam ni? Kalau cerpen memang sekejap je baca kan.. lagi satu yang sekejap : cerkon.. cerita kontot haha

    ReplyDelete
  2. 2 hari je? wowwww,, mesti peminat fanatik baca buku ni kan.. kalau ekin rasa sebulan pun tak habis.. wakakaka

    ReplyDelete
  3. sy x suka sgt antologi sbb cpt nau dah habis 1, 1 cerita😆

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha.. kena baca buku penuh baru puas ye anies..

      Delete
  4. banyaknya sampai 30 cerpen tapi best jugak baca cerpen ni sebab tak panjang sangat macam novel. Takde kes draggy

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang banyak.. Tapi bestlah sebab pendek-pendek.. Boleh sambung sambung baca..

      Delete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..