Urusan Cinta Elena Dan Tuah oleh Hannah Ezaty - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Saturday, August 18, 2018

Urusan Cinta Elena Dan Tuah oleh Hannah Ezaty

Assalamualaikum..
Hye semua..

Elena dan Tuah berkenalan secara tak sengaja ketika menyelamatkan Elena dari Azad tak guna.. Elena yang sangat mencintai dunia bakerynya.. Tuah melamar Elena saat pertama kali berjumpa namun ditolak Elena.. Memang kisah yang menarik antara Elena dan Tuah ini.. Manis bak gula-gula lollipop.. Hahaha.. Tapi sikap Elena yang suka membuat andaian sendiri menjauhkan jarak antara Elena dan Tuah sehinggalah kebenaran terbongkar.. Namun dugaan datang dalam bentuk seorang lelaki bernama Azad.. Lelaki yang jahat dan suka berpoya-poya.. Mujurlah penamatnya menarik dan best..

Novel ini ringan je dengan konflik yang biasa-biasa.. Bolehlah nak buat bacaan santai.. Sha baca satu malam je.. Berhenti pun sebab mengantuk.. Lepas tu sibuk dengan anak-anak tu yang lambat sambung bacaan..

Sha baca pada 14.08.2018 dan selesai pada 15.08.2018..
 
Buku ini hadiah encik suami kepada Sha.. :)

6 comments:

  1. cantik cover dia. sha suka jugak novel jenis light light hahaha dari yang kna fikir tu :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Novel ini memang ringan.. konflik sikit sikit je Akak beli sebab cover dengan tajuk.. hahahaha..

      Delete
  2. siapa penerbitnya? jarang nmpk cover novel (terkini) mcm ni😊

    ReplyDelete
  3. mcm pernah dgr tajuk novel ni

    ReplyDelete
  4. "sekejap ada, dan sekejap tak ada"...
    simple aje.
    penulisnya penerima anugerah tu.
    pasti best.

    ReplyDelete
  5. heroin yg jenis suka buat andaian sendiri ni yg geram sikit bila baca, rasa nak ketuk je kepala dia..hihi

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..