Saturday, August 18, 2018

Buku Dah Sampai

Assalamualaikum..
Hye semua..

Yeah!! Buku-buku yang Sha pre order (Boleh baca di SINI) dah selamat sampai ke tangan Sha pada hari yang berbeza.. Ada yang cepat dan ada juga yang lama gila.. Kikiki.. Pra pesanan kan.. Biasalah tu.. Kalau tak boleh sabar, jangan tempah yang pra pesanan.. Macam Sha, Sha suka tempah yang pra pesanan sebab harganya istimewa dan kadang-kadang ada hadiah misteri serta tandatangan penulis..

 
Buku ini sampai paling awal.. Pada 06.08.2018..
Dapat penanda buku handmade, ucapan dan tandatangan penulis.. 

Tandatangan dan ucapan dari penulis..

Buku dari Roman dah selamat sampai pada 15.08.2018.. Berbaloi tunggu walaupun lama..  

Buku sampai pada 16.08.2018.. Buku pra pesanan bertajuk Suluk oleh Abdul Rahim Awang.. Manakala yang Krisis itu buku tambahan..

Tandatangan penulis di buku Suluk..

Yang ini pula oleh penulis Jeehan di buku Krisis Charlie..

7 comments:

  1. bestnya dapat kata2 ucapan dari penulis. Pengembaraan laki-laki scorpio tu dah beli lama tapi tak baca lagi. Selamat membaca kaksha!

    ReplyDelete
  2. bestnya. walaupun beli sendiri mesti rasa macam hadiah hehehehehe

    ReplyDelete
  3. Makin banyak koleksi tu sha. Sindiket tu nampak menarik.

    ReplyDelete
  4. macam seram je novel first tu. hehe

    ReplyDelete
  5. wah. lumayan hasil tuaian sha kali ni :)
    byk tu utk dibaca. pasti tak bosan kan...

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »