Monday, August 20, 2018

Rak Buku Amani & Imani

Assalamualaikum..
Hye semua..

Cadangnya Sha nak buat rak buku DIY, tapi encik suami cakap perbelanjaannya besar sebab papan mahal.. Boleh baca SINI.. Jadinya terhentilah proses membuat rak buku DIY itu.. Kalau tak memang besarlah rak tu Sha buat.. 

Sampailah semalam masa beli barang rumah di Pasaraya TF Value Mart, Sha ternampak rak buku 9 ruang dijual dengan harga RM89.90 sahaja.. Terus tunjuk dekat encik suami untuk beli.. Dapatlah satu untuk letak buku-buku dan mainan Amani dan Imani..

Rak yang dah siap dipasang..

Gigih tolong ayah pasangkan rak.. Semangat nak susun buku dekat rak baru..

Setelah disusun barang-barang mereka termasuk satu ruang untuk ayah..

13 comments:

  1. Kadang nak DIY lagi costing dari beli dah siap

    ReplyDelete
  2. senang ada rak camni..tersusun skit

    ReplyDelete
  3. sama la akak.rak camgini kat rumah..lebih jimat kos

    ReplyDelete
  4. Beli siap je kak sha. Senang :) Tak pening kepala hehe.

    Ika datang singgah sini. https://ikashoid.blogspot.com/2018/08/book-haul-august.html

    ReplyDelete
  5. cantik! senang anak-anak cari barang nanti, boleh ajar disiplinkan diri kemas barang sendiri.

    ReplyDelete
  6. Sy pun ada rak buku sendiri hehe~ Lepas nie nak update apa yg ada dlm rak buku pula..

    ReplyDelete
  7. Boleh beli byk2 lagi stok buku utk amani dengan imani lepas ni.

    ReplyDelete
  8. alamak murah gila. kt sini takde TF mart tu huhu

    ReplyDelete
  9. bertambah rajin mengemaslah dua anak dara ni lps dpt almari baru ;-)

    ReplyDelete
  10. bagus anak2 ni rajin membaca macam mommy depa..

    ReplyDelete
  11. kebetulan. ari tu aida ke homepro.
    jumpa rak buku mcm ni lebih kurang, sha.
    cantik la furnishing nyer. warna kayu gitewww...
    memang feveret mr.asben aida la.
    akan beli in shaa Allah. tunggu gaji bulan depan :) ha ha ha ha ha
    jadi rak buku famili kot.
    kami-kami tak byk buku sgt, sha.

    ReplyDelete
  12. Alhamdulillahhh. seronok tengok. mesti happy kan amani dan imani dpt rak baru :D

    ReplyDelete
  13. bestnya ada rak..saya takde pun rak...huhu sedih kan?one day i will have one...even more than one!hehehe amin....

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »