Friday, April 3, 2020

Agromas | Mi Goreng Sambal Udang

Assalamualaikum..
Hye semua..

Sha beli ini sebalum musim PKP lagi.. Biasalah tekak dan mata ini pantang nampak produk baru atau yang tak pernah cuba, laju je ambil dan bayar.. hahaha.. Ini pun mulanya encik suami kata tak payah tapi Sha dah ambil dulu dan bayar.. hahaha.. Harganya boleh tahanlah.. Pejam mata je bayar sebab teringin nak cuba.. Macam menarikkan..

Sebungkus ini ada 5 pek.. Harganya RM6.50 dan mungkin akan berbeza mengikut tempat.. Ini Sha beli di kedai runcit..

Dalam dia ada serbuk perasa, serbuk cili, minyak dan kicap..

Rebus dulu magginya.. Sha tambah sosej.. Saja nak bagi meriah.. hahaha..

Pergh!! Bau udang dia power tau.. Memang seeloknya tak payah bubuh sosej pun.. Macam makan maggi ada udang lah rasa dia.. Ini ikut skala tekak Sha ye.. Tekak korang, Sha tak tau..

Bila dah gaul.. Sedap dan berbaloi harga Sha bayar.. Hahaha.. Mahal kot.. serious sedap.. Kalau tumis bubuh sayur sawi, udang.. Lagi power wei..

7 comments:

  1. terliur weh tengok mi goreng sambal udang ni...nak gi cari kat mall la....

    ReplyDelete
  2. Nmpak sedap..boleh cuba beli nnti

    ReplyDelete
  3. Dah biasa beli maggie
    sesekali tukar brand okay juga

    ReplyDelete
  4. teringin nak try. agak-agak ada udang kering or belacan tak? hidung tak tahan

    ReplyDelete
  5. Nampak sedap.tapi akak takut nak.makan...nanyi allergy udang

    ReplyDelete
  6. Makkk aihhh.. Tetiba teringin nak makan maggi... He He He

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »