Monday, April 6, 2020

Aiskrim Cremo Pilot Vanila & Chocolate

Assalamualaikum..
Hye semua..

Bila keboringan, mulalah mencari apa yang ada dalam peti ais yang boleh dimakan.. Kebetulan masa beli barang dapur, Sha ada beli aiskrim ini.. Ternampak kat kedai runcit tu.. Nampak macam best je.. Belilah dua perisa.. Vanila dan Coklat.. Satu ini RM3.. Berbaloilah dibeli pada Sha.. Sebab coklat dia tebal.. Aiskrim dia sedap.. Aiskrimkan.. Mana mungkin tak sedap kalau rasa vanila dan coklat.. Kecualilah anda memang tak suka coklat atau vanila..

RM3 harga satu ini..

Besar..

Ini yang rasa vanila.. Nampak tak ketebalan coklat tu??

Ini pula rasa coklat.. Tebal dan sedap.. Cuma kacang dia sikit.. hehehe..

8 comments:

  1. Shedapnya makan icecream.. Yummy!

    ReplyDelete
  2. pergh coklat dia lagi tebal drpd aiskrim magnum.

    ReplyDelete
  3. musim pkp ni, dpt makan eskrem gini, nyaman ekk.
    asben aida beli eskrem batang.
    durian & kacang merah. ada 2 box dlm fridge.

    ReplyDelete
  4. Sedapnya. Saya tak pernah beli lagi aiskrim ni.

    ReplyDelete
  5. bikin leleh ailio..hihi..ada eskrem neopolitan je dlm freezer..makan sikit2..hehe..

    ReplyDelete
  6. tak pernah jumpa lagi brang Pilot ni.. tapi saya suka je eskrim ada coating luar cemtu..
    sukaaa yang coklat tu lagi dr eskrim dia haha..

    ReplyDelete
  7. tak pernah cuba lagi aiskrim ni.
    kalau jumpa nnt nak try yg coklat tu.
    nampak sedap.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »