Shoplinks.Asia

Sunday, October 30, 2016

Hadiah Birthday Giveaway by KasihkuAmani

Assalamualaikum..
Hye semua..

Disebabkan penyertaan melebihi 30 orang..
Maka Sha tambah hadiah tau..
So kat sini Sha update hadiah ye.
Jadinya sekarang ini dah ada 7 hadiah..
Untuk 7 orang pemenang..

Buat pengetahuan semua..
Walaupun contest masih berjalan..
Sha dah jumpa sorang pemenang..
Yang ini berjaya memikat Sha dengan entry yang sangat kreatif..
Siapakah dia?? Sila nantikan pengumumannya..
Kalau ada entry lain yang memikat hati Sha, Sha akan tambah hadiah ye..

Nanti masa pengumuman pemenang Sha akan maklumkan..
Pemenang yang sangat comel dan ohsem sila bersabar ye..

 

 

 

14 comments:

  1. fulamak ada fixi laa...bestnya....

    ReplyDelete
  2. wow, bestnya.. sampai 7 pemenang.. Moga sentiasa dimurahkn rezeki.. tangan pemberi lebih baik dr penerima.. cehwah bermadah pulak Unni ni!!!

    Btw novel kejap ada kejap tak ada...mcm menarik je tajuk tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah...
      Terima kasih atas doannya... Aamiin.. Aamiin..

      Novel Kejap ada kejap tak ada tu best.. Trylah baca Unni..

      Delete
  3. SINGGAH PAGI

    http://84030102.blogspot.my/

    ReplyDelete
  4. wahhhh. bestnyaaa. harap2 bertuah.. hehe

    ReplyDelete
  5. Waaaa bestnyeee.. harapnya ada rezeki utk menang.. hiks..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aamiin... Insya Allah.. Ada rezeki tak ke mana..

      Delete
  6. wah tahniah kepada pemenang misteri

    ReplyDelete
  7. Replies
    1. Nina.. Sempat lagi nak joint..
      Belum tamat lagi..

      Delete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Family Blogger

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI