Sunday, October 30, 2016

Hadiah Birthday Giveaway by KasihkuAmani

Assalamualaikum..
Hye semua..

Disebabkan penyertaan melebihi 30 orang..
Maka Sha tambah hadiah tau..
So kat sini Sha update hadiah ye.
Jadinya sekarang ini dah ada 7 hadiah..
Untuk 7 orang pemenang..

Buat pengetahuan semua..
Walaupun contest masih berjalan..
Sha dah jumpa sorang pemenang..
Yang ini berjaya memikat Sha dengan entry yang sangat kreatif..
Siapakah dia?? Sila nantikan pengumumannya..
Kalau ada entry lain yang memikat hati Sha, Sha akan tambah hadiah ye..

Nanti masa pengumuman pemenang Sha akan maklumkan..
Pemenang yang sangat comel dan ohsem sila bersabar ye..

 

 

 

14 comments:

  1. fulamak ada fixi laa...bestnya....

    ReplyDelete
  2. wow, bestnya.. sampai 7 pemenang.. Moga sentiasa dimurahkn rezeki.. tangan pemberi lebih baik dr penerima.. cehwah bermadah pulak Unni ni!!!

    Btw novel kejap ada kejap tak ada...mcm menarik je tajuk tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah...
      Terima kasih atas doannya... Aamiin.. Aamiin..

      Novel Kejap ada kejap tak ada tu best.. Trylah baca Unni..

      Delete
  3. SINGGAH PAGI

    http://84030102.blogspot.my/

    ReplyDelete
  4. wahhhh. bestnyaaa. harap2 bertuah.. hehe

    ReplyDelete
  5. Waaaa bestnyeee.. harapnya ada rezeki utk menang.. hiks..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aamiin... Insya Allah.. Ada rezeki tak ke mana..

      Delete
  6. wah tahniah kepada pemenang misteri

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »