Monday, October 24, 2016

Imani ke Klinik Gigi

Assalamualaikum..
Hye semua..

Imani mengadu sakit gigi dari ari Khamis pagi lagi..
Masa gosok gigi..
Ingatkan sakit biasa je lah..
Sebab kadang-kadang dia suka ngakal.. Tak nak gosok gigi..

Tapi jumaat pagi tu tengok bengkak..
So terus lah bawak pagi Jumaat (21.10.2016) tu..
Doktor check dan bagi antibiotik dan ubat demam..
Sepatutnya dua antibiotik tapi satu Sha kena beli sendiri di Klinik Gigi Swasta..

Okay.. Sha gi beli di Klinik Gigi Swasta..
RM 10 sebotol..
Demi mu Imani.. Semoga cepat sembuh ye sayang..

 
Bengkak cam dah susut sikit..
Tapi risau kan sebab dia ngadu sakit dan tak nak menyusu..
Makan pun tak mau.. Selalu kalau nampak mee mesti dia excited..
 
 
Okay la.. dia tak de nangis..
Masuk bilik doktor pun jalan sendiri..
Pastu terus baring dekat kerusi..
Nganga mulut.. Tunjuk mana yang sakit..
Alhamdulillah..
 
 
Inilah ubat yang Sha kena beli..
 

4 comments:

  1. Allahuu. ada jatuh ke kaksha? Cepat sembuh imani syg

    ReplyDelete
  2. cepat sembuh imani..sian bengkak ....wah tulisan doc tue nsb ble baca

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »