Wordless Wednesday Special #7 - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Wednesday, October 12, 2016

12 comments:

  1. dh lma x santai dpn tv cmtu..haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan Mas.. Sesekali buat gini memang best..

      Delete
  2. Amboii kemain lagik ye landing depan tivi... berlipat kaki.. hehe

    ReplyDelete
  3. Adoi.. abes dinding jadi whiteboard free ye. Huhu. Kat rumah kita cat hijau, habis anak buah conteng-conteng siap tarik wallpaper dia lagi. Botak kepala atuk dia layan. Haha..
    *suke benar komen lari tajuk*
    *hi hi*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha.. X pe Gee.. Dua dalam satu..
      Sha memang x cat rumah.. Biar je mereka melukis..

      Delete
  4. kalau kartun x bergerak no hahaha
    tula dinding tu art street sgt..mmg talented betul budak2 ni hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang pun.. Padahal da tgk berapa kali da.. Bukannya baru tgk..
      Dinding tu x le nak kata apa.. Hehehe..

      Delete
  5. Dinding tu...alamak..sabar sungguh :D

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..