Akulah Si Jelita oleh Syaida Ilmuna - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Thursday, October 13, 2016

Akulah Si Jelita oleh Syaida Ilmuna

Assalamualaikum..
Hye semua..

Novel Akulah Si Jelita in baru je habis Sha baca..
Novel yang ohsem mengenai gadis bernama Jelita..

Mengisahkan Lara yang tertekan..
Cuba membalas dendam namun perasaan sayang masih kukuh..
Mempunyai dua personaliti akibat tertekan..
Satu Lara yang lembut..
Satu lagi Jelita yang tegas dan penuh dendam..

Cerita antara Lara/Jelita dan Asfahan..
Cerita yang penuh tragis dan trauma..
Mampukah Lara bangkit dari segala duka dan derita yang dilalui?
Bahagiakah Lara dan Asfahan?

Novel yang mengajar bahawa kecantikkan tetap menjadi ukuran pada mata manusia..
Kerana kecantikkan manusia hilang pedoman..
Baca dan selesai pada 04.10.2016

10 comments:

  1. Rajin gile la sha baca novel.. Byk betul masa sha.. Jeles i tau...!! Hahaha

    ReplyDelete
  2. macam best je buku ni..kalau sha dekat boleh pinjam hehe

    ReplyDelete
  3. Allahu rajinnya membaca. Ain nak hbiskan satu buku pun berminggu :')

    ReplyDelete
  4. Sedap jugak combine nama Lara Jelita kan? Tapi, Lara Alana adalah.. :P

    ReplyDelete
  5. macma menarik..tapi ada pending 2 novel lagi tak habis baca ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sha ada 5 ke 7 lagi x baca MV.. Hehehe..

      Delete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..