Rempah Ikan Bakar Tengku Tie yang Awesome - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Tuesday, October 18, 2016

Rempah Ikan Bakar Tengku Tie yang Awesome

Assalamualaikum..
Hye semua..

Sebenarnya lama dah Sha dapat Perencah ikan bakar nie..
Cuma tak berkesempatan nak guna je..
Sha dapat Perencah ikan bakar nie dari Giveaway yang dianjurkan oleh Blog Azatiesayang.
Kebetulan haritu beli Cencaru, so Sha trylah Perencah ini..
 
Sha bungkus dengan Aluminum Foil je..
Pastu bakar dalam oven.. Pergh!!

 
Inilah Rempahnya..
Bukan saja guna kat ikan..
Nak guna kat daging.. ayam.. Puyuh..
Pun boleh tau..

 
Puyuh yang dah siap diperap..
Sha perap dengan Rempah Ikan Bakar "Tengku Tie" 

Sha balut dengan aluminium foil..
Buh planta Adele..
Bagi lagi wangi..
Pergh!! Ohsem..

4 comments:

  1. Hoh.. ini tidak adil!!! Hahaha.. Lea buat ikan aje.. Sha siap pulun buat puyoh..sekali lagik.. ini tidak adil..!! Wahahaa..

    ReplyDelete
  2. nampak sedap sha...rezeki sha kan dapat rempah ni

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..