Meriah di Pasar Bulatan UNITEN - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Wednesday, October 26, 2016

Meriah di Pasar Bulatan UNITEN

Assalamualaikum..
Hye semua..

Minat makanan??
Suka makan??
Jom shopping makanan..
Bulatan UNITEN nie memang best..
Ada bermacam-macam makanan goreng..
Ada pelbagai jenis nasi, sup dan kuih muih..
Kalau ke Serdang or Putrajaya, jangan lupa singgah tau..
Kopi Chillax memang best..
Sha paling suka coklat chip..
Sedap dan memikat hati..

 

Pelbagai makanan goreng..
Ada sukun, cekodok pelbagai jenis, wadeh, bayam goreng, keropok keping, cendawan dan ubi kayu..

Air mangga kaww..
Coconut shake..

Coklat Chip Chillax yang sedap..

Wadeh goreng.. Masin sikit..
7 ketul seringgit

Sukun - 5 keping dua ringgit

Kole kacang rm3

11 comments:

  1. lama x buat kole kacang..igt nak wat raya deepavali ni lah hehe

    ReplyDelete
  2. Memang pun...
    Jarang singgah beli...biasa kirim dekat kawan je..
    klu dia otw balik opis..

    ReplyDelete
    Replies
    1. bestlah boleh kirim kat kawan.. Tapi tempat nie memag meriah..

      Delete
  3. Meriah makanan2 kat situ,wuhuuuu tapi jauh...

    ReplyDelete
    Replies
    1. KAn Mai kan.. Tapi tu lah.. jauh.. hehehe

      Delete
  4. selalu jgk singgah sini..suka beli cendawan goreng dan coconut shakee..mmg umpphhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ala.. coconut shake tak sempat cuba.. hehehe

      Delete
  5. Dalam 3 minit sampai rumah Hehehe... Singgah sini

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..