Thursday, June 27, 2019

Bayu (Wind) by Rozlan Mohd Noor

Assalamualaikum..
Hye semua..

Buku seterusnya dari penulis yang Sha tak sengaja terjumpa.. Ini Sha baca guna aplikasi Libby juga.. Memang dera rasanya bila baca guna apps dekat telefon ini.. Tak boleh nak mengadap lama sangat.. Nanti mata berair dan pedih.. Kerja pun mengadap komputer kan.. Kat rumah mengadap telefon pula untuk membaca.. Hehehe.. Tapi penulis ini memang best.. Tu yang gigih jugalah baca.. Buku Bahasa Inggeris yang memang menarik..

Bayu ini memang Sha cadangkan untuk baca.. Seriously fall in love dengan author nie.. Bayu ini bagi kepuasan maksimum pada Sha.. Cerita dia dari awal sampai ke tamat lurus je.. Tak ada bengkok-bengkok atau kena teka-teka.. Dari awal dah tahu siapa Bayu itu dan siapa yang kena culik.. Bagaimana Bayu melaksanakan rancangan culik dan dapatkan duit tebusan tu yang buat novel ini sangat menarik dan mengujakan..

Baca pada 25.06.2019 dan selesai pada 26.06.2019..

(ebook)

Pinjam dari Overdrive PNM..
Published 2013 by Silverfish Books

2 comments:

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »