Sunday, June 30, 2019

Bomboloni RM1

Assalamualaikum..
Hye semua..

Tak tahu nak sembang apa.. Jomlah Sha kongsikan pengalaman mencuba Bomboloni yang semakin viral di jual di merata-rata tempat.. Sha beli ini dekat pasar malam Slim River.. Berdepan dengan Mr. DIY tapak pasar malamnya.. Baru lagi Pasar Malam ini beroperasi, setiap hari Sabtu.. Harga seketul Bomboloni ini murah sahaja.. RM1 je.. Rasanya pula pada Sha agak gebu dan tidak manis.. Inti pun memuaskan.. Sha beli Strawberry Oreo, Double Cheese dan Peanut Chocolate.. Memang sedaplah.. Boleh beli lagi nanti..


7 comments:

  1. Semakin meluas pasarannya..Tempoh hari bulan puasa..ada juga beli..seronoknya boleh pilih campur-campur..boleh rasa banyak perisa..gebu dan montel je..hehehe..tapi masa tu beli rasanya manis..boleh beli tapi sesekali.

    ReplyDelete
  2. Ada dengar juga yang Bomboloni ni viral tapi tak pernah beli lagi.

    ReplyDelete
  3. Inilah makanan viral abad ini.. Ramai penggemar bomboloni ni Sha..

    ReplyDelete
  4. Perisa apa yang paling best ?

    ReplyDelete
  5. Wak ni ketinggalan zaman.
    tak pernah rasa lagi benda ni.

    ReplyDelete
  6. ada sekali tu sy nk mkn bomboloni tp yg dtg donut, mcm dunkin donut tu grrrrr....

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »