Sunday, June 2, 2019

2019 Reading Challenge #5

Assalamualaikum..
Hye semua..

Hari ini dah 2 Jun.. Sekejap je masa berlalu meninggalkan kita kan.. Walaupun kita masih dalam bulan Ramadhan, namun Sha tetap meneruskan aktiviti membaca Sha.. Selain buku yang Sha kongsi dibawah, ada juga buku lain yang Sha baca tapi tak dikongsikan disini.. Biarlah menjadi sesuatu yang tersembunyi.. Pembacaan bukanlah memuaskan hati orang lain tapi memuaskan hati sendiri.. Demi kelansungan hidup dan juga kegembiraan hati.. 

Bahan bacaan Sha untuk bulan Mei ialah:-

9 comments:

  1. Saya pun baru beli buku Projek Seram tu. Tapi bukan tentang Grab. Saya beli tentang ofis.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Akak memang buat Koleksi Projek Seram tu.. yang paling baru Cincin, tak beli lagi..

      Delete
  2. Banyaknya buku kak sha dah baca. Bulan puasa ni kinah tak sempat nak bukak buku. Bukak buku je, buku baca kinah balik­čśů

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe.. Gigih jugalah memabaca.. sementara duduk menunggu-nunggu.. hehehe..

      Delete
  3. Bestnya tengok awak baca buku banyak. Saya dah jarang baca buku. Asyik tengok tv je :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kikiki.. tv pun saya layan juga sesekali..

      Delete
  4. DELINA... baca sikit je hari tu hehehe

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »