Saturday, May 11, 2019

Helios Eclipse Quaternion, Quintet, Hexad, Septenary & Epilogue oleh Kaoru

Assalamualaikum..
Hye semua..

Habis dah baca semua tajuk untuk siri Helios Eclipse ini.. Memang menarik sebagai bacaan santai.. Penamatnya sedikit menyedihkan sebab Mineko dan Helios bersama tapi tak bersatu.. Ha.. Camne tu.. Hehehe.. Kenalah baca ye tak..

Sha baca dan selesai kelima-lima komik ini pada 08.05.2019


10 comments:

  1. Menariknya..saya suka Kaoru..hehe

    ReplyDelete
  2. Wah bilanbaca mvm best plak

    ReplyDelete
  3. lajunya baca! best sgt lah tu smpi cpt habis ;-)

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum. Awak berminat x nak jual helios eclipse epilogue?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumusalam.. Buku tu Perpustakaan punya.. saya pinjam je..

      Delete
  5. Replies
    1. Buku tu Perpustakaan punya.. saya pinjam baca je..

      Delete
  6. Awak ada nak jual tak
    Helios eclipse quaternion n quintet

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukan buku saya.. saya pinjam baca dari perpustakaan..

      Delete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »