Thursday, May 23, 2019

18 Ramadhan 1440

Assalamualaikum..
Hye semua..

Hari ini dah hari ke lapan belas kita berpuasa.. Sekejap je dah 18 hari kan.. Sha belum lagi terdengar lagu raya.. Dok pasang juga radio.. Tak ada rezekilah tu kan.. Pagi tadi dah bangun pukul 4 tapi kononnya nak lelapkan mata kejap je.. Sekali tersedar semula jam 4.40 pagi.. Terus kalut bangun masak nasi dan air.. hehehe.. Memang mengundang betul.. Mujurlah sempat bersahur.. Bahana tidur 5 minit.. hehehe.. Gambar bawah ini, menu berbuka semalam..

Roti telur dengan sambal sardin.. Sha masak.. hehehe..

Mee kari MIL masak.. Meriah dengan tauhu, kerang dan udang..

10 comments:

  1. sedapnya mi kari... lama x mkn

    ReplyDelete
  2. mee kari kalo ada kerang mmg sedap..akak pn suka kalo ada kerang

    ReplyDelete
  3. Itu sebabnya tak berani nak lelap balik kalau dah terjaga sahur hihi...

    Sedap nampaknya semua tu esp mee kari tu 😋

    ReplyDelete
  4. Fuh, menu sahur dia bukan main!
    Heheh akak memang serik nak sambung tidur lima ke sepuluh minit time kena bangun sahur ni...confirm terbabas 🤣

    ReplyDelete
  5. Sedapnye mee kari.
    Sekarang nak cari kerang r isi erang susah betul.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »