Thursday, May 9, 2019

Bilik Bacaan Sha

Assalamaualaikum..
Hye semua..

Saja nak kongsi dekat sini.. Sha pun tak sangka akan dapat bilik bacaan ini.. Hikmah bila dapat pindah rumah.. Susun atur dalam ini hasil perbincangan Sha dan encik suami..

Meja dan kerusi tu memang perabot yang diberi untuk kemudahan penghuni kuarters.. Sha beli printer, laptop dan tv.. Rak buku tepi meja tu sha letak buku-buku yang belum dibaca..

Katil tu pun memang dah ada sekali tilam.. Sha cuma bubuh cadar je.. Hehehe..

Rak buku tu Sha beli masa jualan tutup kedai.. Dapatlah RM100 je.. Yang atas sekali tu semua buku keluaran Karangkraf.. Rak ini, rak buku yang Sha letak buku dah habis baca..

27 comments:

  1. ada bilik bacaan cmni syok la..nk plak sha kan suka membaca byk buku

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu lah.. melepak dalam nie je kerjanya.. hehehe..

      Delete
  2. Bestnya ada bilik bacaan sendiri....

    ReplyDelete
  3. Bestnya kak sha ada ruangan sendiri. Lagi banyak buku lepasni

    ReplyDelete
  4. Ala syoknya..hopefully one Cuya pon ad bilik.bacaan gini..personal n private...hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. InsyaAllah.. Akak doakan semoga Allah permudahkan semua perancangan Cuya.. Aamiin..

      Delete
  5. bestnya ada bilik bacaan, dah penat duduk, boleh baca sambil baring..nampak selesa..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu jelah kerjanya.. baring, duduk, baring balik.. hehehe

      Delete
  6. Ada bilik mcm ni mmg lg rajin dan bersemangatlah nak membaca kan kak. Hehe

    ReplyDelete
  7. Wah cozy.. nak baca buku sambil duduk Boleh.. baring pun boleh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang duk buat tu lah.. lepas baring, duduk.. pastu baring balik.. hehehe..

      Delete
  8. Wah, bestnya ada bilik bacaan sendiri.. Insha Allah satu hari nanti saya nak buat mini library jugak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. InsyaAllah.. semoga dipermudahkan semua perancangan Shikin.. Aamiin..

      Delete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »