Friday, May 31, 2019

Let's Eat Season 3 (2018)

Assalamualaikum..
Hye semua..

Bulan-bulan puasa ini terlayan drama ini pula.. pergh!! Menggoda betul tengok diorang makan.. Kombinasi dan gandingan lauk tu sebenarnya yang memikat.. Selain cerita pasal makan, ada je konflik antara watak utama ini.. Konflik perasaan dan juga konflik keinginan.. Kehidupan harian yang kalau kita tengok memang boleh relate cumanya drama ini diselang selikan dengan makanan.. Tu yang buat drama ini lagi menarik ditonton..

Let's Eat Season 3
Also Known As: Siksyareul Hapsida 3; Siksyareul Hapsida Sijeun 3; Let's Eat 3
KDrama | Food, Comedy, Romance | 14 Episodes | 16 Jul 2018 - 28 Aug 2018 |
Sinopsis | Goo Dae Yeong has fallen into a slump in his thirties. In order to heal his wounds, he embarks on a journey to revisit the food that he loved in his twenties with former college classmate Lee Ji Woo, and the two not only share their meals but also relive their memories of the past.
(Source: Wikipedia)
Sha tonton online dekat https://myasiantv.to/

7 comments:

  1. tgk ulang semula ke camne tuh? hehehhe...
    bln2 puasa ni tgk yg pasal makan2 seronok betul rasanya

    *alhamdulillah sampai kad nya..

    ReplyDelete
  2. dah season 3..tk pernah tengok..hihi..

    ReplyDelete
  3. hensemnyaaaaaaaa Doojoon !! the first one tetap yang ter best sekali..

    ReplyDelete
  4. hahaha tak boleh la tgk org korea makan. godaan dye kuat betul

    ReplyDelete
  5. Tak pernah tengok lagi drama ni.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »