Wednesday, May 15, 2019

Projek Seram: Grab oleh Fitri Hussin, Arifful Baqi, Hasrudi Jawawi

Assalamualaikum..
Hye semua..

Baca novel ini memang menggegarkan jantung.. hahaha..

Seru oleh Fitri Hussin
Pemandu yang buat perangai macam ini mungkinlah 1 dalam beribu.. Tapi kerana yang 1 tu lah terpalit nama buruk pada yang lain.. Bila nafsu menjadi raja dalam diri, yang haram dikejar-kejar..

Hilang oleh Arifful Baqi
Pergh!! Ngeri wei.. Ngeri.. Mujurlah bacaan sahaja.. Kalaulah wujud memang tak naiklah Grab ini.. Kerana dendam, dia wujud menghantui.. Tapi penamat dia memang tak disangkakan.. Sangat sangat tak sangka..

Januari oleh Hasrudi Jawawi
Cerita ketiga ini seram campur misteri.. Dalam keseraman dan misteri tu, boleh pula jadi sedih di hujung cerita..

Sha baca dan selesai pada 14.05.2019..

Koleksi Sha..
Published March 2019 by Buku Prima

9 comments:

  1. Kalau baca bukan bulan Ramadhan lagi seram kut hehehe...
    Kalau kat Jepun musim panas banyak keluar cerita hantu dan seram.

    ReplyDelete
  2. MEMBACA BUKU APAPUN MMG RALIT SGT

    ReplyDelete
  3. lepas baca takutlah pula nk naik grab nnt hahahaa

    ReplyDelete
  4. Grab pun dah ada hantu aduhhhh seram betul kalau nak naik malam2 nanti

    ReplyDelete
  5. Tak pernah lagi naik grab🤣🤣

    ReplyDelete
  6. Novel seram terbitan Buku Prima banyak yang best. Selalunya saya beli novel seram yang ada satu cerita je. Jarang beli novel yang ada banyak cerita dalam satu buku.

    ReplyDelete
  7. terbaek.. mesti seram ni

    ReplyDelete
  8. Bestnya! Dah berapa ye novel bawah projek seram ni? Banyak kan?

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »