Friday, May 3, 2019

Segmen Menu Pilihan Ramadan

Assalamualaikum..
Hye semua..

Isnin ini dah 1 Ramadhan.. Juadah apa yang nak dimasak untuk berbuka?? Dah ada idea ke? Kalau belum, mehla baca entry Sha ini.. Sha kalau nak cepat, tambah hari kerja memang buat menu ringkas je macam dibawah ini.. Ini antara 3 menu pilihan sha yang cepat dan mudah nak disediakan untuk dijadikan juadah berbuka.. Jemputlah cuba.. Resepi boleh diperolehi dengan klik gambar menu tu..

Segmen Blog Hasrul Hassan

10 comments:

  1. wah boleh la buat pasta nanti...lama x goreng pasta ni...

    ReplyDelete
  2. wah..sedap2 menu sha.. resepi 1 dan 3 tu slalu jugak buat..

    ReplyDelete
  3. i just had mine a few days ago

    ReplyDelete
  4. Sedap tu.. good luck sha mama pun baru join

    ReplyDelete
  5. Simple tapi pasti sedap. Good idea 😁

    ReplyDelete
  6. selamat bersegmen...

    x tau laa nk mkn apa... laa ni dpt air seteguk pun dah ckp hehehe

    ReplyDelete
  7. mee ramen? woww first time jumpa ni hehe

    ReplyDelete
  8. Wah, mee ramen tue nampak macam sedap jea..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »