Wednesday, June 19, 2019

Arkitek Jalanan oleh Teme Abdullah

Assalamualaikum..
Hye semua..

Buku kedua dari Teme Abdullah.. Kali ini Sha baca atas talian je.. Menarik dan berjaya memotivasikan perasaan Sha sebagai pembaca.. Banyak yang penulis sentuh dan kongsikan dalam buku ini bagus dimanfaatkan dan dijadikan iktibar.. Semangat persahabatan antara Teme dan Ahmad juga bagus dijadikan inspirasi.. Sahabat yang baik adalah sahabat yang membantu sahabatnya untuk bangun ketika jatuh dan kekal bersama walau saat getir.. Bukan mudah melakukan yang terbaik namun usaha dan kebergantungan kepada Allah membantu melalui kehidupan..

Sha baca pada 17.06.2019 dan selesai pada 18.06.2019..

(ebook : PNM e-Reader)

Pinjam dari elib PNM..
Published April 2017 by Iman Publication

12 comments:

  1. sekarang dh mudah nk membaca kan, takdpt beli buku blh baca kt ebook je
    sya layan je kalau cerita mcmne pun kalu novel ni, tp sejak dh tua... kurang sikit baca novel2 cintan cintun

    ReplyDelete
    Replies
    1. buku ini tak ada cintan cintun lebih pada motivasi buat mereka yang ingin berusaha..

      Delete
  2. Teringin nak baca..sebab kawan PC dah baca dia kata best.

    ReplyDelete
  3. nama yg xperlu diperkenalkan lg

    ReplyDelete
  4. Mcm2 Cara nak atau xnak je membaca kan

    ReplyDelete
  5. tak pernah ada rezeki nak baca buku ni. Antara bestseller jugak ni

    ReplyDelete
  6. sy suka buku2 Teme tp belum ada kesempatan utk beli lgi..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »