Thursday, June 13, 2019

Sambutan Hari Raya Sekolah Kebangsaan Amani & Imani

Assalamualaikum..
Hye semua..


Pagi tadi sekolah Amani dan Imani buat jamuan Hari Raya.. Memang meriah.. Imani buat persembahan, nyanyi lagu Balik Kampung.. Kemain teruja nak berbaju raya dan menyambut raya.. Malam dah sediakan nak pakai baju apa, tudung apa.. Pinggan, mangkuk, cawan dan sudu garfu kena bawa sendiri.. Siapkan awal sebelum tidur.. Pagi bangun pun senang.. Cergas je..

Atas: Sebelum jamuan cikgu ambil gambar anak-anak ini dulu..
Bawah: Buat persembahan.. Cuba cari Imani di mana?? hehehe

18 comments:

  1. Bila baca posting ni alahaii teringat CCL zaman2 sekolah dulu

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang mengimbau kenangan je bila tengok aktiviti anak-anak ini..

      Delete
  2. Tentu seronok anak2 pegi sekolah pakai baju raya.

    ReplyDelete
  3. Sambutan hari raya ni seronok..dulu PC kalau sambutan hari raya...cikgu pesan sorang murid satu jenis kuih kena bawa..sampai sekolah..kumpulkan makan sama-sama ramai-ramai..hehehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samalah kita PC.. cuma zaman bebudak ini tak payah bawa makanan dah.. cuma bawa pinggan mangkuk je..

      Delete
  4. Iman n Amin pun celebrate juga raya di sekolah, esok dorg celebrate .. Iman x sabar nak pakai baju melayu katanya .. amin as usual, no feeling excited , biasa2 ja si Amin ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. teruja kan bebudak ini bila ada sambutan raya nie.. masing-masing nak melaram dengan baju raya..

      Delete
  5. Imani nyorok kat belakang tu haa, malu ye Imani? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe.. sebab dia tinggi tu yang kena duduk belakang..

      Delete
  6. anak2 ni kalau ada jamuan raya, pi sekolah pakai baju raya mmg diaorg semangat lain macam hehehhe
    sbb kita dulu masa kecik2 pun mcmtu gk
    siap ada persembahan lg

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu hidana.. memang teruja bergaya dan nak buat persembahan..

      Delete
  7. Cantik betul semua. Warna-warni di hari raya

    ReplyDelete
  8. awat nmpk tudung je tu? heheeh

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »