Tuesday, June 18, 2019

Calpis: Perisa Mangga

Assalamualaikum..
Hye semua..

Hari Sabtu yang lepas, masa gi tengok wayang.. Sha dapat air ini secara percuma bersama sekotak popcorn.. Memang tak pernah minum air Calpis ini.. Tak terasa nak mencuba.. Bila dah orang bagi free ini, cubalah kan.. Eh.. sedaplah pulak.. Rasa masam mangga tu memang ngamlah.. Minum pula sejuk-sejuk.. Pergh!! Best tuh.. Kalau ada rezeki, memang akan beli lagilah.. hehehe..


16 comments:

  1. memang sedap juga air calpis ni, pernah la beli

    ReplyDelete
  2. Fa tak pernah minum Calpis...Rasa susu dia pekat tak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak pekat sangat.. mangga dia kuat dan sedikit manis..

      Delete
  3. Fa tak pernah minum Calpis...Rasa susu dia pekat tak?

    ReplyDelete
  4. saya lebih suka yg original..

    ReplyDelete
  5. Saya tak pernah cuba lagi air Calpis ni walapun dah banyak kali nampak di pasar raya.

    ReplyDelete
  6. try yg kurma pula sbb limited edition tp calpis ni x leh minum selalu manis yakmat

    ReplyDelete
  7. S dap Kan tapi pada mama.agak manis sikit

    ReplyDelete
    Replies
    1. sedap sebab rasa mangga dia kuat.. tapi tu lah.. agak manis..

      Delete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »