Saturday, June 15, 2019

Sampul Duit Raya 2019

Assalamualaikum..
Hye semua..

Saja nak kongsi dengan korang Sampul Duit Raya yang Sha dapat.. Ada 3 design je.. Tahun ini memang kurang dapatlah.. Huhuhu.. Tak banyak tempat yang bagi.. Belanja dah banyak tapi tak ada pasaraya yang bagi sampul duit raya tahun ini.. Sedih.. hehehe.. Korang dapat banyak ke?? 

Tak sangka kat Kg. Gajah pun ada kedai RM2.. beli 3 barang, dapat 3 peket sampul duit raya nie..

Beli blouse dekat shopee dapat sepeket sampul duit raya..

Yang ini pula dari Blogger Anies.. comel sangat..

14 comments:

  1. Dapat sampul duit raya. Dalam tu ada duit raya tak? 😊

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak adalah awak.. sampul kosong je.. hehehe

      Delete
  2. Saya dapat sampul raya daripada penulis novel Syamnuriezmil masa beli karya terbaru beliau. Sampul raya daripada blogger Anies tu memang namppak comel.

    ReplyDelete
  3. Salam Sha,

    Sampul duit raya kebanyakkan cantik dan comel-comel belaka, sayang nak buang..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu sis.. cantik dan unik.. Suka tengok..

      Delete
  4. Memang susah nak dapat sampul raya. Beli RM 100 ke atas baru boleh dapat sampul. Itupun pasaraya tertentu sahaja...

    ReplyDelete
  5. Pelbagai design menarik sampul duit raya sekarang.

    ReplyDelete
  6. Dpt 8 pcs dari hongleong bank hahaha. Cheery guna sampul lama yg kumpul masa keje dulu. Banyak lagi xguna. Bagus jgk hobi kumpul sampul Raya nih hehe

    ReplyDelete
  7. cantik sampul raya yang shopee tu hehehe. nampak eksklusif! :D

    ReplyDelete
  8. thn lps punya sampul byk lg so gn yg tu je selain yg opis kasi

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »