Tauhu Begedil - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Thursday, March 8, 2018

Tauhu Begedil

Assalamualaikum..
Hye semua..

Yeah!! Berjaya juga rasa Tauhu Begedil ini.. Asyik nampak gambar duk lalu lalang dekat Instagram je.. Geram wei.. Kikiki.. Nak buat sendiri, tak berapa nak rajin.. Ini pun kebetulan je rakan pejabat bawa.. Bolehlah merasa sama.. Rezeki yang dikongsi bersama lebih berkat.. Kikiki... Ada rezeki bolehlah Sha beli pula.. Korang dah pernah makan ke?

Dalam bekas tu ada 8 ketul Tauhu Begedil.. Ada sos merah dan kicap pedas..
Sha suka cicah kicap pedas tu.. Sedap.. Memang terbaiklah.. Penuh inti dia..

16 comments:

  1. nyum nyum tgk dr luar pun dah empuk apatah lagi dekat dalam kan =) selamat menjamu selera =D

    ReplyDelete
  2. suka tauhu mcm ni tp yg begedil tk pernh rasa..yg femes slalu order kt IG tauhu anora..dlmnye isi kentang + mix vege ada sos sedap...ada juga tgk yg begedil tp xkesempatan lg nk try..brp harga tu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Harga dia RM12.. Ada 8 ketul tauhu dengan dua jenis sos..

      Delete
  3. rmai dah orang duk up gmabr tauhu bergedil ni..tapi tak pernah makan.teringin jugak nak rasa

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu lah Radhia.. sebab selalu dok tengok orang up gambar..

      Delete
  4. Sedapnya..tak pernah makan lagi...

    ReplyDelete
  5. perghhhh
    ini memang confirm sedap nih
    haihh lapar pula pepagi nih
    haha

    ReplyDelete
  6. teringin nak cuba dan teringin nak makan

    ReplyDelete
  7. boleh try buat nanti. hehe

    ReplyDelete
  8. Nampak sedap lebih2 lagi tengah lapo sekarang ni.
    Selamat hari wanita.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..