Legend of the Naga Pearls (2017) - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Tuesday, March 6, 2018

Legend of the Naga Pearls (2017)

Assalamualaikum..
Hye semua..

Filem fantasi yang menarik.. Suka cerita pengembaraan ala fantasi macam ini.. Boleh relaks minda, bergelak ketawa dan menghayati mesej yang disampaikan.. Hubungan manusia dan makhluk lain.. Anak raja yang tak tahu apa-apa tetapu berlagak hero dan akhirnya menjadi bertanggungjawab dan membantu kawan-kawannya.. Penjahat yang cuba menguasai dunia tapi gagal dan akhirnya terbunuh.. Hero berjaya dan mendapat cinta hatinya.. Happy ending.. Fun and awesome.. 

Sinopsis : A royal descendant of an ancient winged tribe embarks on a quest to find magical pearls. When they fall into the hands of a human, he joins a team of unlikely heroes in a race against time to prevent the destruction of his people.

10 comments:

  1. Comelnye tulai Tu.. mama pun suka cerita pelik2 gini

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mamapp.. Tu bukan tupai.. Tapi tenggiling.. Haiwan tu comel gila.. dia boleh jadi senjata hero.. serius cute..

      Delete
  2. Replies
    1. boring-boring bila mood membaca ke laut mazni..

      Delete
  3. Hana paling favourite dengan genre sebegini! ^^ heheh :3 kena tengok ni! Thanks a lot for the nice review~ :D

    ReplyDelete
  4. kak sha bg idea best best selalu utk movie..saya selalu download movie kak sha suggest..hahaha sukaa..sila suggest lagi byk..saya dok uma xde tv org bujang katekan..tu keje dok tgk movie je

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kikiki.. Akan diusahakan ye AD.. Suka sebab dapat membantu..

      Delete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..