Floor 88 - Aqilah - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Tuesday, March 13, 2018

Floor 88 - Aqilah

Assalamualaikum..
Hye semua..

Sha terdengar sebab ada rakan pejabat share dekat Facebook.. Kebetulan nama member tu pun Aqilah.. Suka member Sha tu ada lagu nama dia.. Bila Sha dengar cam tersuka pula dengan lirik dan muzik dia.. Lagipun penyanyi kumpulan Floor 88 ini aktif.. kikiki.. Sebelum ini Zalika, sekarang Aqilah pula.. Lepas ini nama siapa agaknya yang bertuah ye.. Kalau korang nak dengar klik je SINI.. Takpun tajuk tu..

https://www.youtube.com/watch?v=JX0YVWwsDTc

Ini sambungannya cerita si Zalikha
Bukan Tentang dia, tentang adik tirinya

apa yang ku tahu nama dia Aqilah
Semangat hatiku cuba kali kedua, haa

Rambut ikal mayang hitam manis orangnya
sekali ku pandang berdesup aku tergoda
bagaimana aku ingin mendapatkannya
Fikiran celaru dan aku tak tentu arah

Benar kata mereka, mabuk bercinta...
Akan lupa semuanya
Mandi tak basah, tidur tak lena
Makan tak berselera...

Oh Aqilah cinta hatiku
Oh Aqilah I say I love you
Oh Aqilah tolonglah aku
Terimaku jadi kekasihmu

Oh Aqilah dengarkan aku
Hati ini hanya untuk dirimu
Oh Aqilah percayalah kataku
Hati ini dah tertulis namamu

Belahlah dada dan lihat hatiku
Sucinya cinta ku kepada kamu 

[Aqilah, aqilah]
[Aqilah, aqilah]

9 comments:

  1. anak miza pun kembang kempis jew bila dengar lagu ne. Kebetulan nama dia hehe

    ReplyDelete
  2. lagu ni sambungan zalika kan...:)

    ReplyDelete
  3. Suka dengar lagu zalikha...nih dah aqilah plak...mimi xde ke??hahaha

    ReplyDelete
  4. Bestlah orang bernama aqilah kan ..

    ReplyDelete
  5. Untung Zalikha dengan Aqilah.. :)

    ...

    ReplyDelete
  6. hai, lagu budak2 baru ni Qekra tak tau sgt. nasib Abg Adam tau hehe..

    ReplyDelete
  7. Oh tak pernah dengar ni..kena cari nanti

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..