Sunday, April 7, 2019

Gardenia Butter Sugar

Assalamualaikum..
Hye semua..

Sha beli roti ini sebab roti ini mengingatkan Sha pada zaman dulu dan sekarang.. Korang pernah makan roti bubuh planta dan gula tak? Ha.. camtulah rasa dia.. Serius sama.. Memang nostalgialah.. Sedap wei.. Baguslah Gardenia ini.. HarganyaRM0.90 je..



18 comments:

  1. Waalaikumusaalam.

    sedap...

    selalu bekal ke sekolah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan JM kan.. kali ini Gardenia kuarkan roti ini.. mudahlah nak makan..

      Delete
  2. uik.. serius tataw ada roti cmni.. haha.. leh beli nnti..

    ReplyDelete
  3. Memang sedap..kerap juga beli.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samalah kita PC.. memang ulang beli roti ini.m

      Delete
  4. Hehe tapi sedap. Ika suka. Hehe. dah rasa dah haritu :)

    ReplyDelete
  5. sedap2..semua roti gardenia sedap..hehehe

    ReplyDelete
  6. Boleh dikatakan tiap-tiap minggu saya makan roti Gardenia... Memang sedap dan lembut...

    ReplyDelete
  7. mana sedap dgn mighty white punya? heheheeh

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »