Wednesday, April 10, 2019

Pindah Rumah #3

Assalamualaikum..
Hye semua..

Masih lagi cerita pasal pindah rumah.. Sha update hari-hari.. Banyaklah sikit entry dekat blog.. Hehehe.. Bila dah sibuk-sibuk ini, kurang sikit perasaan terganggu.. Kalau tak itu, rasa nak tidur je..

Hari Selasa (09.04.2019) Encik suami meneruskan kerja-kerja mengecat bilik MIL..

Tengah prepare kayu untuk tutup bahagian dapur.. Nanti Sha kongsikan bahagian yang ditutup dengan kayu ini..

Sha meneruskan misi memindah dan mengemas rumah pada sebelah malam.. Sha pindahkan baju anak-anak dulu dan angkut almari buku mereka bawa turun..

13 comments:

  1. penatnya pindah rumah..bnyak kerja nak buat..huhu

    ReplyDelete
  2. Semoga dimudahkan urusan pindah memindahkan ya Sha.. Kak Sue pun masih dalam mood mengemas juga nie, bila entah nak siap semua.. hehehe..

    ReplyDelete
  3. Banyak kerja bila pindah rumah ni.
    harap2 beres semuanya sebelum puasa menjelang.

    ReplyDelete
  4. Seronok kan bila kita pindah ke rumah baru dengan semangat yang baru.. Saya dah merasainya sejak 9 tahun yang lalu.. =)

    ReplyDelete
  5. Semoga dipermudahkan urusan pindah sha. Mesti penat kan.

    ReplyDelete
  6. PtivacP jug bila tutup dapur mcm ni

    ReplyDelete
  7. ada orang terer bertukang ni best la jugak. kalo suruh kite yang prempuan2 ni memang tak jalan le =P

    ReplyDelete
  8. kena bayar tak yg dok menukang ni? ;-)

    ReplyDelete
  9. Semoga dipermudahkan urusan pindah rumah, Kak Sha. Mesti penat nak uruskan keluarga, kerja dan rumah.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »