Wednesday, April 17, 2019

Goreng Pisang Alai, Melaka

Assalamualaikum..
Hye semua..

Singgah sini.. Gerai ini tepi jalan je.. Nak menuju ke homestay.. Meriah kedainya dengan pisang bergantungan.. hehehe..

Bergantungan pisang depan kedai..

Panas-panas lagi pisang gorengnya..

Karipap ini dia gentel depan-depan ini.. Sedap..

Beli RM10..
Karipap kentang rm2, karipap sardin rm2, pisang rm4 dan keropok lekor rm2..

Singgah sini.. Beli coconut shake kat sini dengan air kelapa tapi maaf cakaplah.. Kurang menarik.. Sebab bukan pure air kelapa.. Campur air masak.. huhuhu.. Sedap lagi dekat Klebang..

5 comments:

  1. goreng pisang memang sedaplah

    ReplyDelete
  2. Rasa lapar pula bila baca entri ni waktu petang macam ni.

    ReplyDelete
  3. Entry sha ni buat PH teringin nak gi melaka hehe. Dah 3 tahun rasanya tak ke melaka

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »