Monday, April 1, 2019

2019 Reading Challenge #3

Assalamualaikum..
Hye semua..

Dalam pada sibuk dengan kerja dan menguruskan hal anak-anak, Sha tak sangka berjaya juga baca buku walaupun tak banyak.. Momentum perlahan namun berterusan.. Bulan Mac ini Sha berjaya baca 22 buah buku.. 5 sahaja ebook.. Yang lain semua buku fizikal.. Penat kalau mengadap ebook.. Lebih seronok dan bahagia mengadap buku fizikal sambil mencium bau kertas yang diselak.. hehehe.. Kat bawah ini Sha kongsikan tajuk-tajuk buku yang Sha dah baca.. Boleh klik tajuk untuk baca review Sha..

Buku yang berjaya Sha baca untuk bulan ini:-

7 comments:

  1. fuhh !! Sha dah pi PBAKL tak sedang on going sekarang kat PWTC tu hehe :)

    ReplyDelete
  2. Wahhh banyaknya !! Kita tak mula lagi hehe

    ReplyDelete
  3. Wah...wah... ternyata banyak juga buku yang sudah dibaca.#Boleh saya pinjam Bukunya ??😁😆 8 tahun saja.😆

    ReplyDelete
  4. tahniah kak..!! salute sungguh. sangat rajin membaca.. keep it up =D

    ReplyDelete
  5. sy yg sebuah tu pun mengah nak habiskan hehehehe chaiyok chaiyok!

    ReplyDelete
  6. Wah, banyaknya buku yang Kak Sha dah baca bulan lepas. Keep it up.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »