Saturday, March 9, 2019

Novel Hikayat Satria-Satria Sejati: Generasi Baru oleh Hilal Asyraf

Assalamualaikum..
Hye semua..

Baru buku kedua untuk bulan ini.. Lemau rasanya.. Hahaha.. Sibuk tengok rancangan Variety Korea, ginilah jadinya..

Buku ini memang sangat menarik.. Tak pernah tak menarik karya Hilal Asyraf ini.. Kali ini cerita pasal Satria-Satria generasi baru yang punya kuasa mutasi bangkit menentang kezaliman.. Memang menarij.. Cumanya cerita ini terfantung dan bersambung.. Tu yang jadi tak puas.. Hehehe..

Sha baca pada 05 Mac 2019 dan selesai pada 08 Mac 2019..

(ebook : PNM e-Reader)

Terbitan: Hilal Asyraf Resources

4 comments:

  1. wahhh. macam best je buku ni. nak beli jugalah nanti!

    ReplyDelete
  2. HA punya karya x yah ckp laa... mmg tip top selalu

    ReplyDelete
  3. tak terkejar akak dengan semua buku2 yang sha baca ni hehehe..semua nampak menarik untuk dibaca

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »