Saturday, March 9, 2019

Mentos Caramels & Caramels White

Assalamualaikum..
Hye semua..

Dha rasa ke Mentos baru ini? Harganya satu RM3.. Sha beli di 7Eleven.. Kebetulan ternampak dan terbeli.. Hahaha.. Boleh gitu.. Beli sekali dua pula tu.. Bahaya betul.. Hahaha..

Sha suka yang ini.. Memang kena sangat dengan Sha.. Rasa macam kopi-kopi sikit.. Tak adalah manis sangat.. Ada rasa pahit sikit.. Sedap..

Rasa dia macam makan coklat Cadbury yang choclairs tu.. Sedap juga..

8 comments:

  1. Ika tak cuba lagi. Tapi ramai tgk org update pasal mentos caramel ni dah. Hrp hrp kena dengan tekak ika hehe.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cubalah Ika.. setakat ini kat 7Eleven je akak nampak..

      Delete
  2. wah baru tahu ada mentos baru.leh cari nnti..

    ReplyDelete
  3. kita baru tauuu ada mentos caramel..

    ReplyDelete
  4. ada nampak hari tu kt 7E tp x beli pun hehehe

    ReplyDelete
  5. eh ada mentos baru rupanya, tak tahu pun akak kena pegi cari nih mesti sedap tu

    ReplyDelete
  6. pernh mkn yg lebihkurang camni tp rasanya bkn mentos ..lupa dh apa..cadbury kot...tk prasan mentos ada yg mcm ni..slalu mkn mentos yg colorful tu

    ReplyDelete
  7. dah nampak macam cekelat pulak :D

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »