Sunday, March 10, 2019

Koleksi Bulan Mac 2019 #2

Assalamualaikum..
Hye semua..

Tak sepatutnya Sha beli buku-buku dibawah ini tapi tangan ini lebih cepat mencapai dan membayar dari kewarasan minda.. Hahaha.. Faham tak perasaan bila diri tak sepatutnya membeli tapi terbeli juga.. Hahaha.. Bila dah tersedar, buku dah pun selamat berbalut..

Beli sebab penulis ini memang Sha suka karyanya.. Jenuh juga mencari di sini.. Baru je berjumpa.. Itupun ada satu naskah je.. Terus ambil dan bayar..

Siri Aku Dengar Kat ini ternampak dan esoknya singgah 7Eleven dan beli.. Temanya Tangga dan Lif..

Ini pun beli dekat 7Eleven juga.. Hehehe.. Ini komik ye.. Sha beli sebab layout kulit buku dia menarik.. Adoi.. Bahaya betul pandangan mata ini bila dah tersuka.. Terus terbeli..

Berhantu betul 7Eleven ini.. Memang kalau masuk mesti nak beli buku atau komik keluaran Gempakstarz..

12 comments:

  1. Banyaknya buku kak shaaa 😭 Bookshelf tour please kak shaaa hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe.. InsyaAllah.. nanti akak cuba buat ye..

      Delete
  2. Bila minat mendalam..semangat pun berkobar-kobar ya Sha.

    ReplyDelete
  3. teringin nak jadi peminat buku2 ni jugak..tapi biasanya kalau ekin beli mesti akan tersadai dekat rumah.. kahkahkah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kikiki.. Tersadai tu perkara biasa Ekin.. Yang penting beli dulu..

      Delete
  4. kalau dah hobi membaca tu, memang gatal je tangan kan?
    sama la..
    Ayu ni pun..dah jaun ni...adventure skt la
    ..

    ReplyDelete
  5. Saya tak pernah lagi beli buku kat 7Eleven. Kalau dah ulat buku, memang pantang nampak buku. Saya pun sedang cuba kawal pembelian tapi bila nampak buku yang menarik mesti nak beli juga.

    ReplyDelete
  6. oo 7E pun ada jual buku juga ye adoii hehehe ak tau pun akak

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »